Vores elevheste på Odin

Uden vores fantastiske elevheste, var Rideklubben Odin ingenting, lad om præsentere vores fantastiske elevheste:

Bella

Alder: Fra år 2010
Køn: hoppe
Højde: 145 cm
Race: Haflinger blanding

Jeg hedder Bella, jeg er lidt en bestemt dame overfor de andre heste, men det er bare fordi jeg godt kan lide at bestemme. Jeg er af og til en smule fræk, men det er bare fordi, det er hårdt at skulle arbejde. Til gengæld elsker jeg at springe, selvom det er hårdt. Jeg tror selv på, at jeg har charme, selvtillid og lækkert hår.

Cutie

Alder: Fra År 2000
Køn: hoppe
Højde: 138 cm
Race: Blanding

Jeg hedder Cutie og er den hest, der har været på rideskole længst tid. Jeg elsker mad og alt der kan spises. De andre siger jeg er tyk, men det synes jeg ikke selv. Jeg er lidt doven, men jeg kan godt lide at gå til ridning, hvis jeg selv har lyst. Selv om jeg har været elevskole hest i mange år, så kan jeg stadig godt finde ud af at gå pæn dressur, men kun hvis min rytter beder mig om det.

Rambo

Alder: 19/10-2006
Køn: vallak
Højde: 148 cm
Race: Blanding

Jeg hedder Rambo, jeg er lidt af en drengerøv. Jeg kan godt finde på at nappe og skubbe lidt, men jeg mener det ikke ondt. Jeg bliver af og til kaldt Fedtmule. Jeg syntes selv, at jeg er ret så lækker, hvis jeg selv skal sige det. Nogen siger jeg er grim, men det er jeg da ligeglad med.

Tango

Alder: 2/5- 2006
Køn: vallak
Højde: 132 cm
Race: Welsh

Jeg hedder Tango og jeg er lidt af en doven pony. Mit speciale er at stå stille, hvis min rytter ikke beder mig om at lave noget. Men når det er sagt, så er jeg mega dygtig, når min rytter har fundet de rigtige knapper. Jeg er vild med mad og jeg elsker at blive nusset og striglet. Jeg er en meget lærenem pony - jeg kan kysse, smile, ryste og give hov.

Mundo

Hej Jeg hedder Mundo og jeg er den yngste i teamet. Jeg er faktisk ret sød, men kan også være lidt af en ballademager. Derfor er det mest de lidt mere rutinerede der rider på mig, men med den rigtige rytter kan jeg faktisk være en ret fin hest. De andre kalder mig Pelle haleløs fordi jeg ikke har ret meget hale, men menneskene passer og plejer min hale, så jeg faktisk har noget at svinge med nu... lidt ihvertfald

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Rose

Hej jeg hedder Rose og jeg er det nyeste pony i elevfolden. Jeg kom hertil med min makker, som desværre ikke er her længere. jeg har fået rigtig mange venner i folden og jeg ved at syntes det er fint at være elevpony, for børnene er rigtig søde ved mig. Jeg elsker at blive striglet og nusset og min bedste ven er Cutie.

Du skal også hilse på vores staldkatte

Sofie

Jeg hedder sofie, jeg er staldens musefanger, det er mig Figo stjæler mus fra. Jeg er ret god til at være musefanger, hvis jeg selv skal sige det. Jeg er en meget kælen kat. Jeg er også lidt legesyg og elsker at forsøge at fange pisken. Når jeg ikke er ude og fange mus, ligger jeg inde i sadelrummet og slapper af. Mange kalder mig Dulle, fordi jeg godt kan være lidt af en diva, hvis tingene ikke lige går efter min snude.

Figo

Jeg hedder Figo, jeg er staldens store hankat. Jeg elsker at blive nusset, men jeg er alligevel lidt forsigtig, så det er ikke alle, der må røre ved mig. Jeg er staldens dovne kat, jeg fanger ikke helt så mange mus, med mindre jeg stjæler dem fra Sofie. Jeg er næsten altid i stalden, jeg er bare svær at finde. Når jeg skal have en lur, lægger jeg mig på mit stamsted som er oven på høballerne - så er det kun hende der giver mig mad, der kan komme ind til mig.

Har du lyst til at gå til ridning, eller få part i en af vores dejlige elevheste, er du altid velkommen til at kontakte os på info@rideklubben-odin.dk