Prislisliste  for medlemsskab og undervisning

Medlemsskab af Rideklubben Odin/ Kontingent pr halvår

Kontingent børn alder 0-17 år
Kontingent voksne 18-99 år
Kontingent for passiv medlemskab ( for dem, der ikke rider selv men gerne vil være medlem)

Beløbene opkræves 2 gange om året.
200,00 kr.
300,00 kr.
150,00 kr.

Undervisning på elevhold - pris pr. måned

Begynder hold - 30 min.
Holdundervisning - 1 time

Beløbet trækkes hver måned
245 kr.
410 kr.

Diverse info vedr. opstaldning finder du under fanen OPSTALDNING.

TIPS:
Vil du købe ridehuskort - Gå til SHOP
Ønsker du at blive medlem - Gå til TILMELDING

Opsigelsesfrister

Opsigelsesfrist på ridehuskort og holdundervisning er løbende måned + 1. måned.
Opsigelsen skal være Rideklubben Odin i hænde senest sidste dag i måneden forinden.
Hvis opsigelsen f.eks. skal gælde fra 1. juli, skal Rideklubben Odin have modtaget skriftlig besked senest d. 31. maj.

Udmeldelse af klubben (aktive og passive medlemskab) kan kun ske pr. 1. oktober og er kun gyldig såfremt opsigelsen er modtaget skriftligt senest forudgående 1. september, if. klubbens vedtægter.

Hjemmeside og facebookgruppe

Vi gør samtidig opmærksom på, at du skriver under på, at det er i orden med dig/jer, at vi tager billeder af undervisningen, stævner, arrangementer mm og bruger dem på vores hjemmeside og Odins facebookside.

Har du brug for yderligere info, er du altid velkommen til at sende os en mail til:   info@rideklubben-odin.dk