Kære fremtidige samarbejdsarbejdspartner

I fællesskab kan vi løfte meget.

Rideklubben Odin er afhængig af mange frivillige kræfter og vi har brug for økonomisk hjælp, for at kunne fortsætte arbejdet med at give børn, teenager og voksne mulighed for et aktivt liv i forening med heste. Uden sponsorstøtte har vi udfordringer med at drive rideklubben, hvor børn og unge kan have en aktiv fritid med masser af frisk luft, opleve ansvar for et dyr og et unikt fællesskab.

Rideklubben Odin er en klub med mange aktiviteter. Fra tidlig morgen til sen aften har mange mennesker deres gang i klubben, hvor ridehuset er samlingspunktet. Vi afholder årligt mange elev-/klub og distriktsstævner samt mange andre aktiviteter. Dette betyder at et skilt ”kunne være jeres” som hænger i ridehuset bliver disponeret rigtig meget, både i det daglige samt ved alle rideklubbens arrangementer, hvor der optages videoer og tages billeder, som ligges op på diverse medier.

Skilt i Ridehuset

Vi vil derfor gerne tilbyde jer mulighed for at tegne en unik sponsoraftale, som vil omfatte:

- Et skilt hængende på banden, der måler max 200 x 100 cm.
Til en årlig pris a kr. 3000 + moms. (1/1-31/12 2019)
- I levere selv skilt til ophængning.

Sponsor Gaver til stævner mv.

Til de mange stævner og andre arrangementer, har vi brug for sponsor gaver. Kunne din virksomhed tænke sig at støtte den gode sag, og samtidig få en masse goodwill så modtager vi MEGET gerne sponsor gaver, som kan bruges som præmier mv.

Vi håber meget dette kunne have jeres interesse og ser frem til at høre fra jer.

Rideklubben Odin og Støtteforeningen Hesteskoen

Mette Skou-Hansen