Velkommen til Rideklubben Odin

Vi vil gerne byde dig velkommen til Rideklubben Odin. Vi håber, du finder vores hjemmeside interessant og får lyst til at komme forbi til et selvsyn og opleve vores perle
Rideklubben drives af frivillige med en kæmpe passion for ridesporten og hestevelfærd. Vi driver klubben ud fra vores overbevisning om at alle er velkomne både heste og mennesker og vi arbejder alle på at gøre vores klub til et fristed for både børn og voksne.

På Rideklubben Odin tilbyder vi både hold- og eneundervisning og kan derfor tilbyde undervisning på alle niveauer. Vi har undervisning alle ugens dage - søndag og mandag er springdage.

Vi har lavet en velkomstfolder til alle nye medlemmer, som du kan se nærmere på  - Se velkomstfolder her

Ellers er du velkommen til at klikke rundt på siden og vi håber du finder det du søger, ellers er du velkommen til at skrive en mail til nedenstående: